maandag 14 februari 2011

dichten



Tijdens een lange rit van de ene plek naar de ander kun je leuke dingen doen.
De dames zaten aanvankelijk beiden muziek te luisteren. Helaas was de batterij van Merijns MP3 speler leeg. Wat te doen? In mijn tas had ik een bloknote en een pen. Dat was genoeg. Merijn sloeg aan het dichten. Hierbij een paar mooie gedichten van haar hand.

mamie mamie mamie, wat veel kranties, wat veel kranties, wat veel kranties op de mat, je vergeet iets, maar wat, wat vergeet je mamiema, een van pa, een van ma een van fhay en een van mij, jij.. vergeet wat, MIJ!!!


9,9,9, wat een regen wat een regen, wat een druppels op de grond. Ik hep daar egt niets tegen, tegen dat 9,9,9, wat een regen, wat een regen.


3,3,3, wat een brie, wat een brie, ik hep niets tegen 3, wat voorspelbaar is dat brie 3 mie rie die kie nie sie tie3

1 opmerking:

  1. mooie gedichten!

    dank voor de lieve kaart

    tot zaterdag

    liefs aan allen, margijn

    BeantwoordenVerwijderen