dinsdag 22 februari 2011

freubelen






Vakantie: na een dag werken, thuiskomen en niet hoeven denken aan 'wat zullen we eten vanavond', 'heb ik alle boodschappen wel, nee, ik moet nog....' Jerry zorgt voor alles!
Na thuiskomst gaan ik met Merijn en Fhay freubelen. Gisteren hebben we een eiwarmer gevilt en vandaag wordt die verder afgemaakt.
Met ernstige gezichten, onder het genot van een kopje thee, met een chocolaatje, gaan de dames serieus aan de slag. Alles willen ze zoveel mogelijk zelf doen. Het is even doorzetten, want zo'n draad is maar niet zo door het oog van een naald. Voor Fhay doe ik dat nog, maar het naaien wil ze wel zelf doen.
Ach ja, baby's en peuters zijn heel schattig, maar ik vind het toch ook leuk dat ze doorgroeien.
Het resultaat mag er wezen. Merijn heeft een eiwarmer gemaakt voor Jerry's broer en Fhay voor grote nicht Myrthe. Met liefde gemaakt.

1 opmerking:

  1. Jammer dat de vakantie al weer voorbij is anders konden jullie nog iets voor mij freubelen. Maar dat komt dan wel in de volgende vakantie. Misschien doe ik dan zelf wel mee :)....

    BeantwoordenVerwijderen