zondag 13 februari 2011

zaterdag, waterdag

Hoe een drukke, druilerige zaterdag toch erg gezellig en knus kan worden. Zaterdag is nu echt een weekdag geworden, met Fhay die in de ochtend naar zwemmen gaat en Merijn die in de middag sport. Als Jerry met Fhay naar zwemmen is, ga ik met Merijn boodschappen doen. Gezellig met z'n tweetjes. Merijn die ik in de winkel steeds een nieuwe opdracht geef; hagelslag, ciabatta, oeps en we moeten de komkommers niet vergeten. De drukte zoemt door de winkel, maar wij hebben geen haast.

S'middags is Fhay alleen met mij thuis. Ik moet nog allemaal saaie klussen doen in het huishouden. Fhay helpt op haar manier lekker mee. Het bed opmaken: Fhay doet de hoekjes aan haar kant, gaat lekker op bed kopje rollen en doodstil liggen in afwachting van het dekbed dat ik met een grote zwaai over haar heen zal gooien. Het gaat allemaal wat langzamer, maar leuker is het wel. Tussendoor spelen we steeds een spelletje Uno. Heerlijk Kneuterig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten