vrijdag 8 april 2011

off week

Ik ben er niet deze week. Ik weet niet wat het is, maar deze week zit Ik ergens waar ik niet ben. En hoewel het heerlijk kan zijn om er even niet te zijn, ik voel me niet 100 % zonder Mij. Het speelt door in alles; op het werk lukt het niet, thuis roepen de meiden om Ik, maar krijgen dan mij en met de opleiding zit Ik waarschijnlijk in het verkeerde lokaal.

Het zijn geen zorgen, Alles loopt gewoon zoals het hoort te gaan. Toch zit er onrust in mij. Ik voel het van mijn kruin tot in mijn staartbeentje kriebelen. Een irritatie. Een He (met zo'n streepje naar achter, maar ik weet niet hoe dat moet. He). Een sssssssssssssssssssst, nu even niet.

Tijd voor mij om er iets aan te doen. Mij gaat mijn Ik terug halen, slepen, lokken. Mij weet niet hoe, als Ik maar terug kom.






Ik stop het in een zeepbel en kijk hoe het wegvliegt en uit elkaar spat. Lucht wassen, dat ga ik doen.

2 opmerkingen:

  1. wat lastig dat je je zo onrustig voelt.
    Ik herken het wel, soms heb ik ook van die weken en dan ineens is het ook weer goed. Ik hoop dat jij je ook snel weer rustig voelt.
    Wat heb je je blog mooi gemaakt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We moeten maar snel weer samen gaan vilten!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen