maandag 23 mei 2011

moe

Ik ben moe! En dat werkt door in heel veel dingen. Kleine dingetjes die mis gaan. Niet eens allemaal van mij, maar ik vind het vervelend dat ik al niet weet waar het mis is gegaan. Dingen beginnen weer te irriteren.  Herrie. Op de school van de kinderen, leerkrachten die niet opletten, die niet naar kinderen kijken. Ouders die op de stoep parkeren en dan de motor niet eens uitzetten. Die afschuwelijke stomme buurtkindertje die zo schreeuwen en ruzie zoeken.
Moeheid zorgt ervoor dat ik die dingen niet meer goed kan hebben. En dan al die stomme blije blogs. Allemaal leuke dingen die gedaan worden. Blije verwachtingen, mooie plaatjes. Ik heb er niet eens tijd voor. Ik moet aan de studie. En ik ben al zo moe.



Ik wou dat ik een poesje was bij ons thuis en dan lekker de hele dag opgerold in het zonnetje liggen.

7 opmerkingen:

  1. Hé Peet, wat is dit nou? Ik bel je even...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer tijd te vinden om nu een dag te doen wat jij WIL en niet wat jij moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was je maar een kat en heerlijk kon slapen..

    Ik herken het helaas helemaal, ook hier een lege accu :-(

    Ik hoop dat je rust kunt pakken en de accu weer kunt opladen want dan is alles weer leuker en gaat het weer een stuk makkelijker.
    Sterkte!

    lieve groet, Sig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wie wil er nou ook niet zo lekker bij liggen als die poes ... moe of niet .. heerlijk wat een kunst om zo te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als je moe bent, ergert alles, en alles lijkt erger.... en vooral al dat optimisme van een ander ;o))

    zoek een hoekje om je op te rollen, reserveer een tijdje voor je zelf, net als de kat, al is het maar voor even.... een paar van die eventjes doen wonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben je nu nog steeds moe???..kusje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet te lang ermee doorlopen, accu weer opladen en rust nemen.
    En helaas ben ik een enorme ervaringsdeskundige op dat gebied

    BeantwoordenVerwijderen