dinsdag 12 juli 2011

vilten

Af en toe heb ik het heel erg nodig om weer een soort van terug te komen bij mijzelf.
Moe als ik ben, brengt voor de tv hangen en nietsdoen mij geen rust.
Ik ga dan vilten.
Eerst een ochtend met Annemiek. (gaan we snel nog eens doen, he, Annemiek?)
Een voorbeeld kussen voor een workshop die we willen gaan geven.


Lekker basic, met natuurlijke wol, heerlijk zacht en geurend.

Bij een klasgenoot vilt ik een wandkleed voor aan de muur op mijn werk. Daar ben ik mij aan het inkleden in prettige sfeer. En voor mij betekend dat een heerlijk kleed, niet te opzichtig, rustig en met eens symbolische waarde.



En zo ben ik voorlopig weer wat meer bij mezelf gekomen.

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, zeg maar wanneer. Ik ben erbij! :o))
    Het kleed is mooi geworden Peet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kussen en wandkleed heb je gemaakt. Heerlijk dat je weer wat bij jezelf komt, wat fijn zo'n heerlijke hobby :-)
    Ik kan ook heel onrustig worden als ik niet iets voor mijzelf kan doen (naaien, breien, patronen uitzoeken, fröbelen etc)

    BeantwoordenVerwijderen