woensdag 30 maart 2011

woensdagmiddag

Woensdagmiddag, altijd onvoorspelbaar hoe die zal zijn. De ene keer kom ik bij school en loop ik alleen weer naar huis, ineens met een zee van tijd voor mijzelf. De andere keer moet ik eigenlijk nog van alles doen en komen er juist die keer allemaal vriendinnetjes mee.
Vandaag was zo'n dag. Mooi weer help daar gelukkig wel bij. Gezellige drukte buiten is iets luchtiger dan gezellige drukte binnen. En als de tuin te klein wordt pak ik alle kindertjes in en gaan we naar de kinderboerderij. Boek mee, fototoestel mee. Koekje, drinken, snoepje mee.
Een heerlijke middag.


Zwaaien en draaien in de speeltuin. 


 Koeknuffelen in de kinderboerderij.


En er zijn natuurlijk lieve kleine geitjes.

3 opmerkingen:

  1. Oooh, wij moeten ook heen... Kleine geitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke middag hadden jullie!
    en wat lief die geitjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och wat een heerlijke woensdag, en die geitjes, lief zeg! Lijkt me leuk om te ruilen, anders mail me even op fabianarnika@home.nl!Groetes Arnika

    BeantwoordenVerwijderen