maandag 28 maart 2011

een week zonder laptop

Zomaar zitten we dan zonder computer. Nou de computer is er wel, maar het doet het allemaal niet zo best.
Moet ik nu toch zomaar.. zonder computer?! Zomaar... zonder aankondiging, kan ik helemaal geen contact meer leggen met de buitenwereld. Zomaar.. weet ik niet meer wat er allemaal gebeurd.

Nu een week later.. valt het allemaal reuze mee. Ik had helemaal niet zoveel mailtjes gekregen.. er was helemaal niet zoveel bijzonders gebeurd. En al helemaal niet iets waar ik niets van af wist.

Is dat nou even een domper.. Zomaar een week zonder de computer en niet eens een ramp!

4 opmerkingen:

  1. maar gelukkig ben je nu weer online :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je had een goede week om computerloos te zijn, prima buiten speel weer.
    Maar leuk dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Petra, heerlijk toch een weekje zonder compu? Een week zonder tv of mobiel is ook echt een aanrader ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Internetjunkie die ik ben lijkt mij een week zonder mijn laptopje verschrikkelijk. Al zou het misschien best eens goed voor me zijn... Een week zonder tv zal ik Roeland eens voorstellen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen